Wij zijn protestant

Leven. Zoeken. Geloven. Dat willen wij als protestantse wijkgemeente De Verbinding in Spijkenisse. In onze gemeente helpen we iedereen die meer geloof in zijn leven wil toelaten. We ondersteunen mensen die zoeken naar God. En we zijn enthousiast over ons leven dat we met elkaar delen. Wij vieren en zien naar elkaar om. Samen zetten we ons in voor onze jeugd, voor de samenleving en voor de verdieping van ons geloof. Neem gerust contact op als je een vraag hebt. Wij zijn er voor u/jou!

Ff voorstellen

Ben je geïnteresseerd in de kerk of in het geloof van christenen?
Er kunnen allerlei momenten in je leven zijn dat de kerk iets te bieden heeft. Wil je de kerk van binnen bekijken? Mensen ontmoeten? Ga je trouwen of heb je een kind gekregen en wil je het geloof daarbij betrekken?  Wil je tot rust komen? Alle facetten van het leven komen samen in de kerk.
Loop gerust (digitaal) binnen.
Je bent welkom!

Contact

Wilt u meer weten of in gesprek komen met ons, laat dan uw gegevens bij ons achter. Wij zorgen ervoor dat iemand contact met u/jou opneemt!
Ons adres:
Protestantse Gemeente Spijkenisse
Eikenlaan 2
3203 BK Spijkenisse
Per email:
Scriba: Mevr. H. Meijer
 scriba-dv@pknspijkenisse.nl

Kerkdienst

Elke zondag ben je van harte welkom in het kerkgebouw van De Verbinding. Eikenlaan 2, 3203BK, Spijkenisse.

De orde van dienst voor a.s. zondag kunt u hieronder vanaf vrijdag of eerder downloaden.

Online

Onze kerkdiensten zijn live te volgen via kerkdienstgemist.nl. Hier kunt u ook voorgaande diensten bekijken.

Vorming & Toerusting

In vorming en toerusting leeft de gedachte dat een mens nooit te oud is om te leren. En dat je het beste leert als je dit gezamenlijk doet. Leraar en leerling stellen vragen, gaan met elkaar in gesprek.

Nieuwsbrief

Via de nieuwsbrief blijft u op de hoogte van ontwikkelingen, acties enz. binnen onze wijkgemeente. De nieuwsbrief wordt elke vrijdag verstuurt.

Wilt u de nieuwsbrief in uw mailbox ontvangen, dan moet u zich aanmelden.

Beheer kerkgebouw

Kerk De Verbinding
Eikenlaan 2, 3203BK Spijkenisse
Telefoon 0181 612800

Beheerder: Dhr. P. (Paul) Stam
                   Dhr. R. (Rien) Nederveen
Tel: 062208312
email: beheer-dv@pknspijkenisse.nl

Giften

Geef aan wat je waardevol vindt. Help ons werk te kunnen blijven maken van het Evangelie!
Onze gemeente steunt diverse projecten en geeft ook incidentele noodhulp voor individuele of massale nood. Steun onze diaconie daarom met een gift op
NL43 RABO 0373 7391 17 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Spijkenisse, of geef direct.

In onze gemeente zetten vele vrijwilligers zich in voor de vieringen, het omzien naar elkaar, het onderhoud van de gebouwen en het werk in de samenleving.
Daarnaast zetten we beroepskrachten in om met ons de plannen uit te voeren. Ook willen we onze gebouwen bij de tijd houden en onderhouden om in samen te kunnen blijven komen. Met u/jouw gift maak je dit mogelijk!

Steun onze wijkgemeente daarom met een gift op NL84 INGB 0009 4758 93, t.n.v.
De Verbinding Wijkkas.
Wij zijn een ANBI-geregistreerde instelling:

Copyright & disclaimer  De Verbinding Spijkenisse© 2023 | Powered by Astra WordPress thema