Kerkradio / KerkTV

Kerkradio

Hieronder vind u de audio opnamen van de diensten vanuit de Dorpskerk en de Michaëlkerk. De diensten staan opgeslagen op een server bij Kerkdienstgemist.nl, maar kunnen tevens vanaf hier teruggeluisterd worden. Diensten blijven minimaal 3 maanden bewaard.

U kunt ook rechtstreeks meeluisteren met de diensten. Klik hier om de diensten rechtstreeks mee te luisteren.

De diensten vanuit de Michaëlkerk zijn niet langer meer te beluisteren via Kerkdienstgemist. Gezien het feit dat er nauwelijks nog naar geluisterd werd sinds de invoering van het video streamen via Youtube én omdat de kerkradio zender defect is, is besloten deze service te beëindigen. De eerdere diensten van de Michaëlkerk zullen nog enige tijd beschikbaar blijven via Kerkdienstgemist (zie overzicht hieronder).

KerkTV

De diensten zijn sinds enige tijd ook via een video stream te bekijken. Voor beide kerken is een apart Youtube kanaal ingericht. Hier kunt u de opnamen van de diverse diensten zien en tevens de live uitzendingen.

Klik hier om naar de live uitzendingen van beide gebouwen te gaan.

Kerkdienstgemist – Opnamen Dorpskerk

Kerkdienstgemist – Opnamen Michaëlkerk

Indien u problemen ondervindt met het beluisteren/bekijken van een dienst via de website, wilt u dit dan laten weten door een e-mail te sturen naar de webmaster.