Huiskringen

Huiskringen – het hart van onze wijkgemeente
Naast de zondagse bijeenkomsten, vormen de huiskringen het hart van onze kerkelijke gemeente. De huiskringen zijn bedoeld om je daadwerkelijk te verbinden met elkaar en een plek te zijn waar je je geloof kunt delen en samen kunt groeien in geloof en discipelsschap. Het omzien naar elkaar, de eerste pastorale zorg vindt voor een groot gedeelte in deze kleine gemeenschappen plaats.  Ben je nog geen lid van een huiskring? Geef je op met onderstaand mailadres.

Met de startzondag van 10 september 2023 is het kerkelijk activiteiten-seizoen weer gestart. Zo ook de huiskringen in de week van 11-09-2023 (week 37). De huiskringen worden gehouden om de veertien dagen op de oneven weken.

Het jaarthema is ‘En God zag dat het tov was. ‘   Oeroude vragen, ijzersterke antwoorden in Genesis’. Het bijbehorende boekje van het Evangelisch-werkverband wordt als leidraad gebruikt.

In de huiskringen-folder staan alle huiskringen vermeld. De meeste huiskringen worden ’s avonds gehouden een enkele overdag. Er is ook een mannenhuiskring en vrouwenhuiskring, een jongvolwassenen en een huiskring voor verstandelijk beperkten.

Klik hier voor de huiskringen folder.

Voor meer informatie kun je mailen met huiskringen_debrug@pknspijkenisse.nl

Gerda van Zellem / Peter de Jager hebben het overzicht van alle huiskringen en kunnen adviseren wat een passende huiskring voor je is.